En magisk kväll i september
En kväll i september så var jag och tog en massa bilder på min fina vän och hennes kula som vi nu vet va Melwin. 
Vädret va på topp, med både moln som sedan klarnade upp till sol. Vi hade med oss baguetter, fika, filtar och lite extra kläder som gjorde att vi klarade oss några timmar vid stranden och lite extra mysfaktor. Jag ville nämligen ta lite bilder i olika ljus och vinklar osv. Vi hade en väldigt bra och mysig kväll som resulterade i ca 400 bilder! 😉

Jag är riktigt nöjd med denna fotograferingen och bilderna blev magiska! Tina glänser som den fantastiska människa hon är! 
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)

Jag älskar att ta bilder och har en del fotograferingar på min fritid! 
Kika gärna in på min foto-Instagram:
- photosbyyemelie 


#1 - Tina

Alltså fantastiska du! <3 Jag glömmer aldrig den eftermiddagen/kvällen, de var sååå mysigt!! Och vi hade såå roligt! De enda jag inte var så förtjust i var maneterna, haha! Men vilka bilder du fick alltså, du är helt makalös på ta bilder och redigera!<3 Jag är verkligen såååååå nöjd med dessa!! Så du ska verkligen vara stolt över denna fotograferingen, och många andra! De var likadant med gravidbilderna med Olivia vid bron, magiska! Tack för jag får vara din modell och för att du föreviga mina graviditeter samt bilder på barnen! <3 Älskar dig fantastiska människa!<3

#2 - Denise

Så vacker modell och så talangfull du är!

#3 - Netti Starby

Åh vilka vackra gravidbilder du tog. Kramis <3

#4 - lisa

Vad mysigt och vilka fina bilder :) <3

#5 - Linnéa

Heeeeelt magiska bilder på Tina ❤️🌟
Filmen var väldigt sevärd - min humor är ju ganska sjuk så mig passar den 😆

#6 - Beatrice

Wow, vilka magiska bilder!

#7 - Annie

Vad proffsig du är! Superfina bilder<3
Dem är wow :) *ler*

#8 - Orsakulla mamma vid 20 - Dalaliv, finporslin & pudelliv

Så fina foton
. Detr verkligen kul att fotografera gravida.

#9 - Pauline Hurtig

så vackra bilder! :)

#10 - Sarah

Vilka fina bilder du har tagit :)

#11 - Ann

Åh vilka magiska bilder! :D

#12 - Alice

Maaagiska bilder! Du är så duktig och Tina är så vacker! <3

#13 - hanna

Du är duktig ! :D
Jag har också en foto instagram hihih Brafokus heter min, kan ju följa varandra :D

Svar: Jag följer dig nu 😍
Emelie Andersson

#14 - Joakim Ramqvist Hallin

Fina bilder, 👌🏻.. /Trevlig helg, 🤲🏻..

#15 - johanna

Wow så vackra bilder, du är verkligen talangfull<3