Torsdagstips
Hej! 
Idag tänkte jag att jag skulle tipsa om min fina vän Tinas nagel Instagram. Hon publicerar nagelmålningar som jag gör på henne. Något vi tycker är väldigt kul och gärna gör när vi ses. 
Tycker verkligen ni ska in och följa henne 🥰
(null)

(null)


#1 - Annie

Så kul att se! Vad duktig hon är<3

#2 - Linnéa

Följer hennes insta-konto, sååå inspirerande 🌟 önskar dig en finfin fredag💫

#3 - Pauline Hurtig

åh så fina naglar :D

#4 - Tina

Tack för du tipsar stumpan!!♥️Du gör verkligen så fina målningar, de är så roligt! ♥️♥️

#5 - lisa

Vilka snygga och coola naglar. Min favorit är bild nr 2 kram

#6 - Alice

Tina är verkligen duktig på att fixa naglar, väldigt fina designs! <3

#7 - Celine

Wow så fina!

#8 - Enna

Trevlig helg :)

#9 - johanna

Men åh, jag visste faktiskt inte att det var du som gjorde hennes naglar, du är superduktig<3

#10 - Ellen

Wow vad fint!